اس ام اس بوسه عاشقانه
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس بوسه عاشقانه
سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 14:28 | بازدید : 543 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

تمام دقایق مانده از عمرم

به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای تو

دوستت دارم

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

گلی از شاخه هاچیدم برایت

زدم بوسه به یادت بی نهایت

اگر قاتل تو را کشت ای قناری

بگو آخر  که گیرد خون بهایت

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

بوسه یعنی لذت دلدادگی

لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان

بوسه یعنی عشق من با من بمان

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

کاش می شد بوسه ها را قاب کرد

مثل نامه سوی هم پرتاب  کرد

کاش می شد عشق را تقسیم کرد

مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

سلام یه زحمت واست داشتم

هروقت از جلو آینه رد شدی

این دوست منم ببوس

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

بازم شادی و بوسه

تو هر لحظه و ساعت

هیچ وقت کهنه نمی شه

دوستت دارم کثافت

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن رویی که بوسش مال ماست

 

اس ام اس بوسه عاشقانه

 

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم

که دگر باز از این گونه خطاها نکنم

بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم !

اس ام اس بوسه

اس ام اس بوسه عاشقانه



برچسب‌ها: اس ام اس بوسه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 1224
:: بازدید سال : 2997
:: بازدید کلی : 55644